Thursday, April 23, 2009

SB-600 AF Speedlight


Heeyt be, nihayet iç mekan çekimlerinde neredeyse tüm ihtiyaçlarımı tatmin edecek bir aparat aldım... SB-600 flash... Aslına bakarsanız, biricik eşimin bana hediyesi... Sağol canım...

Ken Rockwell, çok şey öğrenilecek bir adam, sitedeki tüm yazıları okumaya çalışıyorum... Faydalı da oluyor... Neyse, orada önce SB-400'ü gördüm... Bounce Flash denilen, direk fotoğrafın çekildiği nesne veya kişiye değil de tavana flashı patlatma olayını sağlayan bir flash'tı... Bana yetiyor da demişti Ken, fakat şöyle bir durum var, bu adamın elinde birden fazla SB-800 ve SB-600 de var :)... Ama ben önce SB-400 bakındım, hatta bir yerde buldum fakat teşhir ürünü kaldığı için almadım... Sonra orada SB-600'ü gördüm... Biraz araştırma ve nihayetinde kararı verdim.. SB-600 aldım, sanırım SB-800'e ihtiyacım olduğunu anladığımda bu işte bir hayli ilerlemiş olurum...

Hmm bu arada ne kadar aldığımı sorarsanız, 480 TL, faturalı ve garantili...

No comments:

Post a Comment